V rámci reklamační lhůty, která je za zákona udávána na 2 roky od zakoupení zboží, máte možnost reklamovat poškozené zboží.

Abychom Vám mohli reklamaci vyřídit, je třeba nám dodat zboží na adresu Rašínova 10, Brno 602 00, kde sídlí naše prodejna Kopi Luwak. Do balíčku se zbožím, prosím, přibalte vyplněný reklamační protokol, který naleznete v příloze. Zkuste v kolonce popis reklamace co nejdetailněji popsat závadu na výrobku, aby ji mohl technik co nejlépe posoudit.

Po vyjádření technika vás budeme kontaktovat s výsledkem reklamace a domluvíme se, kam a jakým způsobem si budete přát zboží zaslat, případně jakým způsobem vám vrátíme peníze.

Pokud budete potřebovat jakoukoli asistenci s reklamací, neváhejte nám zaslat dotaz na e-mail, nebo nám zavolat.

Žádná položka